mandag 31. august 2009

Smarties før avreise

Jeg har akkurat spist en pakke smarties. Ganske godt i grunn. de ligger godt i magen, alene, uten sommerfugler som går helt amok. Kanskje kommer de etter hvert? Jeg tror faktisk det, til tross for at de aldri dukket opp før Madagaskar. Men nytt år, nye muligheter. Det kan hende. Koffertene er ihvertfall snart klare. En med klær og en med sko og andre ting. Og så håndbagasje med bøker. Og gitaren. Den kommer også. Det blir en del ser jeg!

Siste kveld er her nå. I går var det hade til Hald-gjengen og Lise, etter en siste date med Marianne. Det føltes skikkelig merkelig å si hade siden det fortsatt var sykt lang tid igjen - hele mandag, altså i dag. Og jeg sitter med samme følelsen nå, selv om det bare er ca 12 timer igjen før jeg drar, før jeg letter!

Men jeg gleder meg! Mary, hun jeg skal bo hos, virker kjempe koselig og det gjør Janet også, hun som skal være kontaktpersonen vår. Så jeg er vel klar nå vil jeg tro.

Nei, jeg får pakke litt videre og ta en tlf..!

2 kommentarer:

  1. Vi snakkes fort, heiter det:)
    Eg UNNER deg, London, og unner meg å besøke deg!

    SvarSlett
  2. Hihi, jeg liker særlig den siste! Du kan nok overnatte her også vil jeg tro! :)

    SvarSlett