mandag 30. november 2009

Rett sted til rett tid

Jeg har det bra. Jeg koser meg. Jeg er på rett sted og jeg trives.

I dag har vi fått juletre i kirken. Et stort et. Fra Skandinavia. Kanskje norsk? Det har vært julemusikk og julepunt, stilas for å nå opp til toppen med pynten og god stemning. Glade mennesker. Mennesker som tjener Gud. Som setter pris på hverandre. Mennesker som elsker. Gud og menigheten.

Jeg er glad for å være her. Jeg er glad for at jeg får være en del av dette fellesskapet. Glad for at jeg har blitt tatt så godt i mot at jeg fortsatt stitter med et glansbilde av England. Sterkere enn før.

Jeg er takknemlig. Takknemlig for at Gud har ledet meg hit. Takknemlig for at han ledet meg til Hald, selv om det tok litt tid før jeg skjønte det. Takknemlig for at jeg gjennom en mislykket infield fikk høre om ettåringstjeneste i London. Takknemlig for at jeg turte å ta dette valget. Takkenmlig for at dette var en del av min plan.

Takk, Gud, for at du viser vei. Takk for at jeg aldri vandrer alene.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar